Wykładowcy

Kierownik merytoryczny:

Szymon Lisowski, CEO Socjomania

Szymon Lisowski

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w social media marketingu i performance marketingu. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów.

Absolwent ekonomii oraz marketingu i komunikacji rynkowej.  

Doświadczenie zdobywał pracując po stronie klienta oraz jako freelancer prowadząc kanały społecznościowe oraz kampanie reklamowe dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C, m.in. w branżach: travel, IT, edukacja, media i rozrywka oraz e-commerce. Jego zadaniem była także budowa i rozwój strategii marketingowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Od 2013 r. działa w Socjomanii jako trener i konsultant, a od 2017 r. także jako członek zarządu (najpierw COO, obecnie CEO).

Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Akademia Leona Koźmińskiego, Orange, KUKBUK, Interia, RMF24, Capgemini, Saint-Gobain, Costa Coffee, Rawlplug, GROHE, Obag, DeeZee, Kanlux i wielu innych. Współpracował także z instytucjami bankowymi, rządowymi, NGO, agencjami, podmiotami farmaceutycznymi, globalnymi korporacjami, jak i przedstawicielami sektora MŚP.

Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, MBA i Executive MBA z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i e-handlu. Wykłada m.in na Akademii Górniczo-Hutniczej, Wyższej Szkole Bankowej, Wyższej Szkole Europejskiej, Collegium Da Vinci, Akademii Leona Koźmińskiego i innych.

Współautor podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka” wydanego w 2018 roku przed wydawnictwo Poltext.  

Wykładowcy:

Anna Żesławska – Olejnik

Anna Żesławska - Olejnik

Pomaga zrozumieć świat mediów społecznościowych, jak się po nich poruszać oraz które narzędzia najlepiej wybrać. Uczy jak stworzyć lepszą komunikację oraz kampanie reklamowe. Prowadzi szkolenia dedykowane z zakresu mediów społecznościowych, przeprowadza audyty oraz screeningi.

Od 2015 związana ze światem marketingu. Praktyk w zakresie działań marketingowych zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Każde działanie rozpoczynała od planowania strategii marki w zakresie mediów społecznościowych od doboru grupy docelowej, po optymalizacje i testowanie różnych kanałów w celu zapewnienia optymalnej wydajności treści. Dzięki pracy po stronie klienta oraz egzekucji zaplanowanych działań, zdobyła doświadczenie, pozwalające na wdrażanie odpowiednich i kreatywnych rozwiązań. Była członkiem wewnętrznego zespołu Brand Advisory, gdzie m.in za pomocą metody design thinking, razem z Brand Managerem udzielała wskazówek dotyczących wykorzystania zasobów marki, komunikacji wizualnej oraz treści dla użytkowników produktów.

Współpracowała m.in. z PortalYogi, Brainy Bees, Czwartkowe Spotkania Social Media, Bidroom, Green Cell, DKMS, UMWM, Bergerat Monnoyeur, Acer.

Anna Żurek – Lisowska

Anna Żurek - Lisowska

Facylitator, strateg, trener, project manager. Doświadczenie trenerskie oraz facylitatorskie zdobywała od 2017 roku. Ma na koncie kilkaset godzin szkoleń oraz warsztatów z zakresu strategii digital, strategii komunikacji, content marketingu, social media, zarządzania zmianą, tworzenia i zarządzania społecznościami dla różnych podmiotów.

Projektuje procesy strategiczne, a także czuwa nad ich przebiegiem jako project manager. Wspiera w wypracowaniu ekosystemu digital dla danej marki oraz całej organizacji. W swojej pracy wykorzystuje różne metody badawcze oraz narzędzia digitalowe.

Ze światem digitalu jest związana od 14 lat. W tym czasie pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Konsultowała, szkoliła, projektowała i współpracowała z takimi markami jak: Siemens, Henkel, Rawlplug, Kanlux, Orange, Snickers, Hard Rock Cafe, Medicine, Grupa Żywiec, Kupiec.

Wykładowca studiów podyplomowych na uczelniach: AGH oraz WSE w Krakowie (z zakresu social media, content marketingu, influencer marketingu). Jedna z inicjatorek konferencji online poświęconej pracy hybrydowej.

Karolina Kociołek

Karolina Kociolek

Praktyk z zakresu digital marketingu, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii, autorka 3 kursów online na temat social media marketingu, certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute.

Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media. Pracowała z klientami B2B i B2C – zarówno przy opracowywaniu strategii, jak i egzekucji działań marketingowych. Współpracowała z klientami o bardzo szerokim profilu – od IT i branży budowlanej, poprzez branżę wydawniczą, fashion, beauty i outdoor, aż po instytucje publiczne i NGO.

Pomaga współtworzyć programy ambasadorskie dla pracowników – od przygotowania strategii Empooyee Advocacy, przez konsultacje, po projektowanie i prowadzenie ścieżek edukacyjnych oraz ewaluację działań.

Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Decathlon, Jack Wolfskin, Acer, Saint-Gobain, Eurosport, Wydawnictwo Znak, Wydawnictwo Otwarte, PZU, LUX MED, Lasy Państwowe, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Veolia, F-Secure, Lagardere Travel Retail.

Jej artykuły przeczytać można m.in. w “Marketerze+”, “Sprawnym Marketingu”, czy “Social Media Managerze”. Występuje na konferencjach i meetupach marketingowych, była prelegentką na EB Summit 2021, czy Konferencji Marketing w Kulturze. Prowadzi zajęcia na z digital marketingu na studiach podyplomowych m.in. na Akademii Górniczo-Hutniczej, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, Collegium da Vinci w Poznaniu.

Martyna Tarnawska

Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy.

Przeprowadziła +1500 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego. Posiada wysokie umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, facylitacji i projektowania warsztatów dla różnych grup odbiorców.

Jako Digital Innovation Lead zajmuje się prowadzeniem warsztatów z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, projektowaniem innowacji. Projektuje procesy rozwojowe, prowadzi ścieżki mentoringowe i tworzy strategie rozwoju. Na podstawie doświadczenia zdobytego w projektach konsultingowych i strategicznych jest w stanie zapewnić klientom kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia nowych rozwiązań komunikacyjnych, produktowych i procesowych. Ma szerokie doświadczenie w konsultingu dla klientów z branży finansowej, edukacyjnej, FMCG czy IT. Realizowała projekty dla takich marek jak: PKO Bank Polski, Google, Capgemini, DHL, EY, HPE, Orange, TESCO, Wydawnictwo Znak, Uniwersytet Warszawski, Gerda, Lafarce, T-Mobile, Storck, Obsessive czy Kupiec.

Absolwentka programu Digital Management (Hyper Island, London). Posiada międzynarodową akredytację Service Design Network – Accredited Service Design Professional od 2020 roku. Została wyróżniona tytułem Mistrzyń LinkedIn przez Forbes Women Polska. Jest inicjatorką i współautorką pierwszego w Polsce raportu na temat Stanu Facylitacji w Polsce 2023, a także e-booka dotyczącego e-Facylitacji.

Wykładowca studiów magisterskich i podyplomowych na uczelni SWPS w Warszawie, Uniwersytetu Jagiellońskiego, AGH i WSE w Krakowie, Collegium Da Vinci w Poznaniu (tematyka: digital marketing, digital trends, design thinking, social media, employer branding, user generated content). Współautorka książki „Service Design po polsku” (nowe wydanie), założycielka społeczności TRANSFORMersi dla liderów zmiany i inicjatorka konferencji #PracaHybrydowa.

Monika Drabczyńska

Strateg w zakresie Digital Marketingu, specjalizujący się w podejściu Human Centred Design. Posiada bogate doświadczenie w marketingu internetowym. Przygotowuje i wspiera realizację strategii oraz procesy digitalizacji przedsiębiorstw. Ekspert w działaniach marketingowych dla e-commerce w sektorach B2B i B2C, z przekrojową wiedzą na temat narzędzi digital marketingowych.

Od 8 lat zajmuje się strategią w obszarze digital, obejmującą marketing, sprzedaż oraz projektowanie usług. Swoją karierę zawodową rozpoczęła jako account manager w agencjach marketingowych, gdzie pełniła różnorodne role – od operacyjnych po strategiczne. Od maja 2022 roku pełni funkcję Digital Marketing Leada w Socjomanii.

Ma na koncie kilkaset godzin doświadczenia szkoleniowego i konsultingowego z zakresu design thinking i marketingu internetowego. Współpracowała z wieloma markami z różnych branż, wspierając działy marketingu, HR, sprzedaży oraz kadrę zarządzającą w budowaniu strategii. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Warszawie i Uniwersytecie Merito we Wrocławiu.

Prezeska stowarzyszenia I DESIGN, które wspiera polskie NGO ucząc je podejścia projektowego do codziennych zadań.

Posiada liczne certyfikaty, w tym Digital Marketing Professional Trainer, Facilitation Foundation, Change Management, Agile PM Foundation & Practitioner (APMG International), Risk Manager, a także Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015 (TÜV Hessen).

Zainteresowany?

Uzupełnij formularz by otrzymać więcej informacji.

pon. – sob. w godz. od 9.00 do 19.00

odpowiadamy w ciągu 24 godzin