Wykładowcy
Kierownik merytoryczny:
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w social media marketingu i performance marketingu. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów.
Absolwent ekonomii oraz marketingu i komunikacji rynkowej.
Doświadczenie zdobywał pracując po stronie klienta oraz jako freelancer prowadząc kanały społecznościowe oraz kampanie reklamowe dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C, m.in. w branżach: travel, IT, edukacja, media i rozrywka oraz e-commerce. Jego zadaniem była także budowa i rozwój strategii marketingowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Od 2013 r. działa w Socjomanii jako trener i konsultant, a od 2017 r. także jako członek zarządu (najpierw COO, obecnie CEO).
Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Akademia Leona Koźmińskiego, Orange, KUKBUK, Interia, RMF24, Capgemini, Saint-Gobain, Costa Coffee, Rawlplug, GROHE, Obag, DeeZee, Kanlux i wielu innych. Współpracował także z instytucjami bankowymi, rządowymi, NGO, agencjami, podmiotami farmaceutycznymi, globalnymi korporacjami, jak i przedstawicielami sektora MŚP.
Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, MBA i Executive MBA z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i e-handlu. Wykłada m.in na Akademii Górniczo-Hutniczej, Wyższej Szkole Bankowej, Wyższej Szkole Europejskiej, Collegium Da Vinci, Akademii Leona Koźmińskiego i innych.
Współautor podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka” wydanego w 2018 roku przed wydawnictwo Poltext.
Wykładowcy:
Pomaga zrozumieć świat mediów społecznościowych, jak się po nich poruszać oraz które narzędzia najlepiej wybrać. Uczy jak stworzyć lepszą komunikację oraz kampanie reklamowe. Prowadzi szkolenia dedykowane z zakresu mediów społecznościowych, przeprowadza audyty oraz screeningi.
Od 2015 związana ze światem marketingu. Praktyk w zakresie działań marketingowych zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Każde działanie rozpoczynała od planowania strategii marki w zakresie mediów społecznościowych od doboru grupy docelowej, po optymalizacje i testowanie różnych kanałów w celu zapewnienia optymalnej wydajności treści. Dzięki pracy po stronie klienta oraz egzekucji zaplanowanych działań, zdobyła doświadczenie, pozwalające na wdrażanie odpowiednich i kreatywnych rozwiązań. Była członkiem wewnętrznego zespołu Brand Advisory, gdzie m.in za pomocą metody design thinking, razem z Brand Managerem udzielała wskazówek dotyczących wykorzystania zasobów marki, komunikacji wizualnej oraz treści dla użytkowników produktów.
Współpracowała m.in. z PortalYogi, Brainy Bees, Czwartkowe Spotkania Social Media, Bidroom, Green Cell, DKMS, UMWM, Bergerat Monnoyeur, Acer.
Facylitator, strateg, trener, project manager. Doświadczenie trenerskie oraz facylitatorskie zdobywała od 2017 roku. Ma na koncie kilkaset godzin szkoleń oraz warsztatów z zakresu strategii digital, strategii komunikacji, content marketingu, social media, zarządzania zmianą, tworzenia i zarządzania społecznościami dla różnych podmiotów.
Projektuje procesy strategiczne, a także czuwa nad ich przebiegiem jako project manager. Wspiera w wypracowaniu ekosystemu digital dla danej marki oraz całej organizacji. W swojej pracy wykorzystuje różne metody badawcze oraz narzędzia digitalowe.
Ze światem digitalu jest związana od 14 lat. W tym czasie pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Konsultowała, szkoliła, projektowała i współpracowała z takimi markami jak: Siemens, Henkel, Rawlplug, Kanlux, Orange, Snickers, Hard Rock Cafe, Medicine, Grupa Żywiec, Kupiec.
Wykładowca studiów podyplomowych na uczelniach: AGH oraz WSE w Krakowie (z zakresu social media, content marketingu, influencer marketingu). Jedna z inicjatorek konferencji online poświęconej pracy hybrydowej.
Praktyk z zakresu digital marketingu, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii, autorka 3 kursów online na temat social media marketingu, certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute.
Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media. Pracowała z klientami B2B i B2C – zarówno przy opracowywaniu strategii, jak i egzekucji działań marketingowych. Współpracowała z klientami o bardzo szerokim profilu – od IT i branży budowlanej, poprzez branżę wydawniczą, fashion, beauty i outdoor, aż po instytucje publiczne i NGO.
Pomaga współtworzyć programy ambasadorskie dla pracowników – od przygotowania strategii Empooyee Advocacy, przez konsultacje, po projektowanie i prowadzenie ścieżek edukacyjnych oraz ewaluację działań.
Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Decathlon, Jack Wolfskin, Acer, Saint-Gobain, Eurosport, Wydawnictwo Znak, Wydawnictwo Otwarte, PZU, LUX MED, Lasy Państwowe, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Veolia, F-Secure, Lagardere Travel Retail.
Jej artykuły przeczytać można m.in. w “Marketerze+”, “Sprawnym Marketingu”, czy “Social Media Managerze”. Występuje na konferencjach i meetupach marketingowych, była prelegentką na EB Summit 2021, czy Konferencji Marketing w Kulturze. Prowadzi zajęcia na z digital marketingu na studiach podyplomowych m.in. na Akademii Górniczo-Hutniczej, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, Collegium da Vinci w Poznaniu.
Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy.
Przeprowadziła +1500 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego. Posiada wysokie umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, facylitacji i projektowania warsztatów dla różnych grup odbiorców.
Jako Digital Innovation Lead zajmuje się prowadzeniem warsztatów z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, projektowaniem innowacji. Projektuje procesy rozwojowe, prowadzi ścieżki mentoringowe i tworzy strategie rozwoju. Na podstawie doświadczenia zdobytego w projektach konsultingowych i strategicznych jest w stanie zapewnić klientom kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia nowych rozwiązań komunikacyjnych, produktowych i procesowych. Ma szerokie doświadczenie w konsultingu dla klientów z branży finansowej, edukacyjnej, FMCG czy IT. Realizowała projekty dla takich marek jak: PKO Bank Polski, Google, Capgemini, DHL, EY, HPE, Orange, TESCO, Wydawnictwo Znak, Uniwersytet Warszawski, Gerda, Lafarce, T-Mobile, Storck, Obsessive czy Kupiec.
Absolwentka programu Digital Management (Hyper Island, London). Posiada międzynarodową akredytację Service Design Network – Accredited Service Design Professional od 2020 roku. Została wyróżniona tytułem Mistrzyń LinkedIn przez Forbes Women Polska. Jest inicjatorką i współautorką pierwszego w Polsce raportu na temat Stanu Facylitacji w Polsce 2023, a także e-booka dotyczącego e-Facylitacji.
Wykładowca studiów magisterskich i podyplomowych na uczelni SWPS w Warszawie, Uniwersytetu Jagiellońskiego, AGH i WSE w Krakowie, Collegium Da Vinci w Poznaniu (tematyka: digital marketing, digital trends, design thinking, social media, employer branding, user generated content). Współautorka książki „Service Design po polsku” (nowe wydanie), założycielka społeczności TRANSFORMersi dla liderów zmiany i inicjatorka konferencji #PracaHybrydowa.
Strateg w zakresie Digital Marketingu, specjalizujący się w podejściu Human Centred Design. Posiada bogate doświadczenie w marketingu internetowym. Przygotowuje i wspiera realizację strategii oraz procesy digitalizacji przedsiębiorstw. Ekspert w działaniach marketingowych dla e-commerce w sektorach B2B i B2C, z przekrojową wiedzą na temat narzędzi digital marketingowych.
Od 8 lat zajmuje się strategią w obszarze digital, obejmującą marketing, sprzedaż oraz projektowanie usług. Swoją karierę zawodową rozpoczęła jako account manager w agencjach marketingowych, gdzie pełniła różnorodne role – od operacyjnych po strategiczne. Od maja 2022 roku pełni funkcję Digital Marketing Leada w Socjomanii.
Ma na koncie kilkaset godzin doświadczenia szkoleniowego i konsultingowego z zakresu design thinking i marketingu internetowego. Współpracowała z wieloma markami z różnych branż, wspierając działy marketingu, HR, sprzedaży oraz kadrę zarządzającą w budowaniu strategii. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Warszawie i Uniwersytecie Merito we Wrocławiu.
Prezeska stowarzyszenia I DESIGN, które wspiera polskie NGO ucząc je podejścia projektowego do codziennych zadań.
Posiada liczne certyfikaty, w tym Digital Marketing Professional Trainer, Facilitation Foundation, Change Management, Agile PM Foundation & Practitioner (APMG International), Risk Manager, a także Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015 (TÜV Hessen).